Mainekas maailmatuntud brand Kenzo tõi novembris koostöös H&M-ga turule värvika kollektsiooni, mille kampaaniapildid on teinud ikooniline fotograaf Jean-Paul Goude.

Foto: New York Magazine
Tuntud nimed
Kampaanias teevad kaasa ka tuntud nimed nagu räppar Chance The Rapper, näitlejad Rosario Dawson ja Chloe Sevigny jt. Nagu piltidelt näeme, on räppari-temaatikat laenatud ka kollektsiooni endasse hiiglaslikke päikeseprille kandvate meesikoonide kaudu. Millegipärast meenuvad tõsiste nägude modelle vaadates kunagised multikakangelased mootorratturhiired.

Foto: Elle
Kaunistab loomingulist kandjat
Kärts-värviline bomber-jakk (pildil keskel) ning ka loomamustrilised püksid on loomingulise inimese statement-riietus. Kollektsioonist leiab ka etno-hõngulisi pluuse-kleite, mis lisavad värvikust kandja argipäeva. Oranžikas pluus ja sigri-migriline kleit sobivad hästi muidu jaheda võitu Eesti suvesse, muutes selle värvikamaks.
Suur huvi kollektsiooni vastu
Telegraphi andmetel ei tekkinud kollektsiooni poodidesse jõudmisel ootuspäraselt meeletut järjekorda, sest sel korral jagati huvilistele käepaelad nende ajaga, millal poodi naaseda. Sellegipoolest oli neid, kes olid eelmise päeva õhtul tulnud poe juurde laagrisse, et mitte millestki ilma jääda. Kinni jooksis ka H&M-i veebileht. Mida arvad elevust tekitanud kollektsioonist Sina?
